kolmapäev, 30. märts 2016

Mis mõttes sa unustasid süüa?

Jah, on inimesi, kes unustavad süüa. On ka neid, kes ei suuda uskuda, kuidas on võimalik unustada sellist asja. See on nagu hingamine ja hingamist sa ju ei unusta.

Järjekordselt on kätte jõudnud periood, kus kell viis õhtul avastan, et ma pole söönud korralikku hommikusööki, rääkimata siis lõunast. Ma lihtsalt unustan süüa! Ja see hetk, kui mulle meenub, et "Hei, sa pole veel söönud", siis sööksin terve külmkapi tühjaks. Kerge liialdus, aga siis ajan endale näost sisse igasugust jama ja ohtralt. Näiteks eile sõin korraga 200 grammise paki rosinaid piimašokolaadis.

Eile kirjutasin endale märkmikusse, et ma sööks hommikul, lõunal ja õhtul, et vältida sedalaadi unustamist. Igatahes hommiksöögiks keetsin endale putru ning praegu seda postitust kirjutades söön lõunat. Ehk mulle nüüd jääb meelde, et sööma peab ka!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar