laupäev, 4. juuni 2016

Stig Rästa "Minu Kennedy"

Olen nüüd küll vist viimane inimene, loomulikult kerge liialdusega, kes Stig Rästa elulooraamatut loeb. Paljude poolt kiidetud teos, mis räägib autori Lasnamäe elust, alkoholi ja narkootikumide tarvitamisest ning paanikahoogudest ja depressioonist.

Ütlen kohe alguses ära, et olen kergelt pettunud. Ilmselt mängib selles suurt rolli eelnenud kõva reklaam. Oma haigustest kirjutab ta minimaalselt. Ka ei üllatanud ega šokeerinud mind eriti mälestused Lasnamäest, kuhu juurde kuulusid ka erinevad meelemürgid. Küll aga meeldis mulle kirjutamisstiil – lihtne, arusaadav ja üsna robustne.

Kokkuvõtteks võib öelda, et ma ei kahetse, et oma aega selle lugemisele kulutasin, aga teist korda käsi enam "Minu Kennedy" järele ei haaraks.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar